slachtoffer gevonden maar ontsnapt - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu slachtoffer gevonden maar ontsnapt - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

slachtoffer gevonden maar ontsnapt

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 Januari 2009 | Thailand, Chiang Mai

hallo thuisblijvers

Na een kleine vertraging van een half uurtje zijn we dan onze vliegreis begonnen op zich ging het niet verkeerd op de paar mededelingen van de piloot na dat we weer in de riemen moesten vanwege de turbelentie nou dan is het weer feest voor me want ik heb net zoveel vertrouwen in vliegen als in een vals briefje van 50 euro .
Maar aan elke kwelling komt een eind en dat is voor mij als ik het vliegtuig uitloopt en richting uitgang mag om een peuk te roken ,waar we natuurlijk gelijk weer aangesproken werden door alle taxichauffeurs die er rondliepen ,maar aangezien we nog geen idee hadden hoe we in chiang mai moesten komen vroegen we eingenlijk uit de gein wat de rit zou kosten want het is 800 km meer naar het noorden maar aan gezien we natuurlijk op missie waren moesten we er wel zo snel mogelijk zijn en een vriend mag iets kosten dus we besloten na wat onderhandelen de prijs te aanvaarden en onze langste taxirit ooit was begonnen ,wat een afleggers zijn die taxies dan in holland voor 20 km vragen ze 40 euro en daar voor 800 km 140 euro .
De rit liep voorspoedig en om 9uur in de avond stonden we op onze eerste aanwijzing om cor te vinden en waarrempel we vingen een schicht van cor op maar toen we hem aan wilde spreken was de vogel gevlogen en gilde alleen maar IK WIL NIET NAAR HUIS het leek joran van der sloot wel .Jan is er achteraan gerend en toen hij hem eenmaal overtuigd had van onze goede bedoelingen en dat hij mag blijven als hij wil ,hebben maar besloten ons er bij neer te leggen en gezamelijk aan onze vakantie te beginnen en als eerste het door jullie aangeboden losgeld te gaan verbrassen.
We zitten in een goed hotel voor weinig midden in de stad en hebben nu het voordeel dat we voor weinig overal eten en met de taxi want de chat vriendin van cor is een echte marktkoopman ze vind overal haar voordeel .
Het is een hele aardige vrouw die echt heel goed voor cor zorgt en hem behoed voor nutteloos geld uitgeven ,dus ons oudje word goed in de watten gelegd ,alleen is het jammer dat er moeizaam gepraat kan worden want haar engels staat nog in de kinder schoenen .
Nou dit was het weer voor deze keer ,vandaag gaan we proberen om motors te huren wat hier schijnbaar net zo moeilijk gaat als verleden jaar in pattaya maar zogauw we daar meer over weten horen jullie dat van ons.mijn voeten doen nu zeer want dit intrnet cafe daar moet je nog werken voor de pc aan het lopen te houden,zie foto s als die geplaatst worden.
groeten van de speurneuzen

• 25 Januari 2009 - 02:56

Cor Lanser:

Balen balen en nog eens balen. De rust is gedaan. Want die Rotterdammer en Limburger zijn gearriveerd.De bedoeling was goed want ze denken dat ik het leuk vind, maar ik zie ze liever gaan dan komen. Maar hier sla ik mij ook wel weer doorheen. grtz mr- President

• 27 Januari 2009 - 09:23

Klukkie:

man man,wat ben ik jaloers......besef je wel wat je ons aandoet in dit koue kikkerland hier....jij zijn kwelgeest...van rooie broeder....UGH klukkerdekluk