de luxe van een zwembad - Reisverslag uit Nan, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu de luxe van een zwembad - Reisverslag uit Nan, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

de luxe van een zwembad

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

02 Februari 2009 | Thailand, Nan

Hallo,

Vanmorgen veels te vroeg wakker en buiten peuk gaan roken waar ik jan ook al tegen kwam ,dus maar gelijk de motor gepakt om een ontbijtje te scoren ,want in het hotel waar we sliepen weten ze schijnbaar niet eens wat koffie is ,daar moesten we voor naar de ochtendmarkt waar het al een drukte van jawelste was op zoek naar iets te eten liepen we de kramen maar even af en zagen tot onze grote verbazing geslachte rat liggen en een kraam verder rat die gegrild was of zo en dan heb je natuurlijk je foto toestel niet bij je er lagen daar meer zaken te koop waar alleen mensen met een sterke maag naar kunnen kijken maar wat dat aangaat is jan net zo,n goorlap als ik ,hij geeft geen krimp en is vol intresse .Na wat zoeken een kraam met cakejes en koek gevonden en vooraan was de koffie dus het ontbijt was geboren .Voordat we de markt verlieten 5 gedroogde visjes gekocht voor mij een ware delicatesse
alleen stinken ze een uur in de wind maar dat neem ik op de koop toe ze kosten er niks duurder door.
Terug naar ons hotel de spullen erop gebonden en weer verder op pad,het werd een beetje kriskras omdat we een waterval wilden bezoeken het stik er de moord van maar we voelden ons verplicht om jullie daar ook iets van te laten zien ,anders zien jullie alleen maar zandpaden en maisvelden waar we ons vandaag ook weer lekker uitgeleefd hebben , de motoren zullen langzamerhand wel knap balen als ze ons s,morgens aan zien komen met onze bagage,want ik neem aan dat ze dit echt niet gewend zijn die motortjes uit de grote stad.
Vandaag hebben we de steilste beklimming tot nog toe gehad ik sta er versteld van dat het ons lukt .
We hebben ook nog een vent de stuipen op het lijf gejaagd door ze hier even te laten zien aan welke kant van de weg we thuis rijden ,maar hij kon het duidelijk niet waarderen want hij sprong onnodig op de rem en er was rechts plek zat om elkaar te passeren t,was best komisch .Uiteindelijk zijn we op de weg naar Nan terecht gekomen waar we om een uur of 5 een zeeeer luxe hotel vonden met een heel groot zwembad ,waar we dankbaar de klei in afgeweekt hebben en ons bezweette lijf in schoon gezwommen hebben ,daarna een half uurtje luieren in de kamer en dan alweer op zoek naar eten een voor ons nieuwe versie van eten op zijn thais een soort elektrische plaat met een pan ,in de pan maak je zelf een soort soep en een grilplaat waar je alles op gooi wat je in de schalen in de vitrines kan vinden en wat je lekker vind wat fruit na en voor 6 euro zit je weer tonnetje rond en ben je klaar voor je dag verslag in een internet gelegenheid ,op de foto,s moeten jullie wachten want het is 10 uur en het zaakkie gaat sluiten ,dus tot het volgende hoofdstuk maar weer.Cor laat ons wel mooi in de steek met zijn verhalen waar we ook benieuwd naar zijn en waar ik alleen s,avonds per telefoon iets over verneem ,ik kan wel melden dat met hun ook alles prima verloopt en dat ze het goed naar hun zin hebben .
Groetjes uit Nan

• 02 Februari 2009 - 15:37

Cor Lanser:

zoals jullie zien is het ons in het hotel toch nog gelukt foto s te plaatsen
    groetjes kees en jan

• 02 Februari 2009 - 16:17

Yvon:

Zijn ze allemaal weggelopen uit het zwembad toen jullie erin gingen.Of hebben jullie het afgehuurd voor 1 euro.

• 02 Februari 2009 - 19:24

Gijs:

hey manne jullie vermaken je nog best zo te zien. ook wij hebben aan de zo gezegd verkeerde kant van de weg gedrift, maar eigenlijk geloof ik daar dan ook weer geen barst van je moet toch alle ruimte benutten. ondertussen zit ik al thuis, weer uit te kijken naar een volgend avontuur groeten uit de motorschuur.