Jammer 2 uur geen zon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Jammer 2 uur geen zon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Jammer 2 uur geen zon

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

02 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Het is weer enkele dagen geleden dat wij afscheid genomen hebben van Kees en Jan. Ja Suree kon echt niet begrijpen wat die gekke Holanders aan het doen waren, heel de dag op de motor en alle mooie dingen voorbij rijden. Maar de laatste dagen is ze aan haar trekken gekomen want we hebben een hoop gezien. De eerste dag zijn we naar een onderkomen van de moeder van de koning geweest, helemaal gebouwd van gerecycled hout.En daar was ook een gigantishe tuin bij, inmiddels heeft zij de pijp aan Maarten gegeven en is alles voor publiek opengesteld. Daarna zijn we richting Chiang Rai gereden en een onderkomen voor de nacht gezocht, Suree zorgt voor het eten tenminste ze zoekt het uit, en ik ben nu echt verslingert aan thais eten. De volgende dag zijn we naar Chiang Rai gereden en daar een Hotel genomen, we waren er al vroeg dus op de motor naar een olifantendorp en een ritje van een uur gemaakt, onderweg rukte die olifant een hele boom bij iemand uit zijn tuin. Daar vandaan zijn we nog naar een hotspring geweest in de middle of nowwhere, echt off road met een voetgangers hangbrug, daar maar met een aanloop en verstand op nul er overheen. s,avonds naar een gigantische markt, kermis en vlooienmarkt geweest, en die was onzettend groot. Natuurlijk ook weer veel eten muziek en drank, ik heb daar voor de eerste keer een steile wand bedwongen, en niks gebroken.
Van de Hotel eigenaar hadden we een tip gehad dat er bij de grens van Laos een overhangende rots was, die jes, morgens om 5 uur moest beklimmen en dan zou de zon opkomen en dan zou het niet lijken of het goud regende. Dus wij vanmorgen met een zaklantaarn omhoog, we hebben tot 7 uur gewacht maar geen zon, het was veel te bewolkt, dus hebben we maar een ansichtkaart gekocht, het uitzicht was wel overdonderend. daarna naar Pha yao gereden waar we nu net gearriveerd zijn, hierna gaan we nog het water op want midden in het meer ligt de grootste onderwater tempel. Zo nu ga ik proberen om er nog een paar foto,s op te zetten en misschien een video. Groetjes Suree en Cor

• 03 Februari 2009 - 07:52

Marc B:

Hey Cor,

Ik dacht dat jij als motorrijder in stijl de steile wand zou bedwingen: Dus met de motor in een ton. (En dan nog niks breken :-)). Volgens mij heb je het nog steeds naar je zin daar.
    Blijf er nog maar even: 2 uur geen zon is toch nog meer als de 24uur geen zon hier in NL.
    Have fun!

• 03 Februari 2009 - 08:53

Bart:

Ik kan me wel een beetje in Suree's standpunt vinden.
    Ik heb het echt helemaal gevonden in Azië, en het reizen hoort erbij maar ter plekke dingen bekijken, contact met locals en de plaatselijke sfeer in alle rust over je heen laten komen is een ultieme ervaring (en motorrijden ken hier ok....)

• 03 Februari 2009 - 09:04

Yvon:

Hoi Cor en Suree

Leuk dat jullie je zo goed amuseren.Ja zo zie je nog eens wat he.En Cor dat je het eten nu echt lekker gaat vinden komt natuurlijk omdat Kees er niet bij is he, dat is net een vuilnisbak hahahaha Die maakt het echt niet uit wat hij eet.En wat een boel foto,s zeg. Nu amuseer je verder en geniet ervan , want voor je het weet ben je weer thuis.
    Groetjes Yvon

• 03 Februari 2009 - 14:53

Club Eikel:

hoi,ben jij dat, bloed broeder???????????????????

• 03 Februari 2009 - 19:09

Antonio:

Ha die Corrr

Ik zag dat je al meegekregen had dat wij weer thuis zijn. Wij hebben een geweldige tocht gehad. Volgende keer je reisjes beter plannen, dan kun je ook mee. :bike:
    Zo te zien heb je ons niet echt gemist. Heb net even de pictures bekeken. Ziet er wel gaaf uit. Toch jammer dat jullie groepje nu uit elkaar is, maar wel begrijpelijk. Gaan jullie elkaar weer treffen?
    Pas goed op jezelf en hou 't allemaal heel en safe... :peace:

• 03 Februari 2009 - 20:01

Ad:

Hey Cor, Kicken man, kom je nog ooit terug????????
    Laat de jonges maar lekker in hun eigen tempo gaan en de volgende keer weer lekker samen

• 04 Februari 2009 - 20:04

Caat:

Geweldig, ook herkenbaar, wat een prachtig land.
    Geniet er maar van cor!

Groetjes,