relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

relaxen

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

14 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

hallo allemaal,
Ja er is weinig te melden, we brengen de laatste dagen relaxt door. s,morgens lang ontbijten en dan naar de stad met de taxi die ongeveer 20 cent per kilometer kost. Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat er zoveel kraampjes met eten zijn, maar ja het leven speelt hier ook op straat af. De mensen gaan alleen naar huis om te slapen. En de hoeveelheid van brommers ( lichte motoren )is ook verbazend veel bijna iedereen heeft zo,n ding. Ik zet er nog een paar foto,s op en twee nieuwe video,s.De ene video is van chinese aerobic en de andere van een grote markt in Bangkok.grtz Suree en Cor

  • 14 Maart 2009 - 17:04

    Jochem:

    je bent een echte levens genieter geworden ga zo door jochem

  • 14 Maart 2009 - 17:25

    Miranda & Dani:

    Hoi papa,

    Ik had je nog 'n mail gestuurd met cadeausuggesties, maar helaas de mail kwam maar niet aan :-( en ik zie dat je ondertussen ook al naar de grote markt bent geweest! Volgende keer beter ;-)

    Nog 'n berichtje voor dropshot ... ben blij dat ik je dit jaar geen geld als oppas heb gegeven, want daarin ben je deze reis toch tekort geschoten ;-)

    Veel plezier nog met de laatste daagjes relaxen en tot vrijdag papa :-)

    Kus, Miranda & Dani

  • 15 Maart 2009 - 18:39

    Dropshot:

    hallo
    jammer dat zo'n vakantie zo snel om vliegt maarja dan kan je weer nieuwe plannen gaan smeden voor de volgende reis ik hoop je gauw weer te zien en zeg je dochter dat het me spijt dat ik niet in mijn opdracht ben geslaagd maar ik had mn karwei uitbesteed aan suree gr kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 204931

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: