kermis en weer een Markt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu kermis en weer een Markt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

kermis en weer een Markt

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

16 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Ja het begint nu echt op te schieten.
Gisteren zijn we weer naar een markt geweest, maar deze was op het eiland waar we in het begin van de vakantie zijn geweest. Dus veel relaxter, je kon er om de 100 meter aan het water iets eten of drinken en de markt was veel leuker. Verder zijn we nog naar een kermis vlak naast de deur van Suree geweest. Nou het leek wel een illegale goktent, een soort eigen gemaakt roulette en verder verschillende soorten spelletjes en niet te vergeten Bingo, daar zijn ze hier gek op. Ik heb een fles tomatensaus en oestersaus gewonnen. Dat was met een spel waar je een afwasteiltje over een liggende fles moest gooien, en terwijl ik dat aan het doen was maakte Suree foto,s. En opeens staat er politie bij Suree en zegt geen foto,s !!!!!!! Suree schrok zich rot. Dus het was echt illegaal compleet met omgekochte politie. Er was nog een groot podium met Thaise muziek, voor onze oren meer katte gejank. Ik zet er nog een paar foto,s en twee nieuwe video,s op.Een video van een openlucht koffietent op de markt en een video van uit het balkon van Suree grtz Suree en Cor

• 16 Maart 2009 - 11:14

Wepsejantje:

hoi
    ja ja illegaal gokken,ik dacht al het waren flessen sterke drank.maar ja als het eten niet zo goed smaakt heb je wel iets om er smaak aan toe te voegen.hier in dit apen land nog geen zomer in zicht,dus geniet jij daar nog maar relax van het zonneke.en we zien dan wel weer verder wat er nog allemaal gebeurt daar.doei de groetjes

• 16 Maart 2009 - 16:16

Theo:

ongelovelijk zo grote kermis en toch illegaal echt ook wat voor jou om daar weer te zijn.
    gr 020.

• 16 Maart 2009 - 18:36

Madeleine:

Nou Cor ik zie dat je je maar moeilijk kan vermaken daar ;-) dus het is maar goed dat je weer terug komt! Tot gauw hopelijk, kus Knuffel

• 17 Maart 2009 - 09:41

Hoey:

zo die cor is de poen op
    dat je maar aan het illegaal gokken gaat is wel een grappig spel hier noemt men het balletje balletje en daar zeker teilje teilje
    alleen de spel regels zijn als volgt pak een kratje bier en drink een flesje leeg en laat een fles vallen en doe een stap voor uit en het zelfde nog een paar keer als de krat leeg is trek een streep en ga er achter staan en dan vraagt aan moeders de vrouw een afwas teiltje
    dan ga maar eens proberen
    het teiltje er over heen te werpen.als dat lukt is het bingo.

en die bodah waar je mee op de foto, staat is zeker de god van slang komkommers voor een vrucht bare oogst .
    of pas op voor je schoon moeder met de deegrol. en het vissers jongetje die staat er wel lekker te vissen ???? en ziet niet dat hij aangevalle word door een kwal. dat wordt dan krabben.

maar geniet er nog maar even van het is zo voor bij.