Back in Nonthaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Back in Nonthaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Back in Nonthaburi

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

11 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
We zijn weer in het appartement van Suree. We gaan nu genieten van het slenteren een terrasje pikken, biertje drinken en natuurlijk lekker eten. Ik zie dat de foto,s van de vorige keer er af zijn waarom weet ik niet dus zet ik de foto,s van het treffen er maar weer op en een paar van Pattaya ook nieuwe video,s.
Grtz Suree en Cor

• 11 Maart 2009 - 13:21

Ritchie:

Hoi Cor,
    als ik de fotos zie krijg ik ook weer zin om op een treffen te rijen - maar in de warmte... zonder regen, zonder kou,...
    maar ik zit met sinds 6 weken thuis met een gebroken voet!
    Maar het is de linke en als het deze weekend droog blijft rij ik met de Laverda na 't mammuts frostfest (rechts schakeling haha!)
    Groetjes en tot straks
    kus Ritchie

• 11 Maart 2009 - 15:53

Dropshot:

hallo
    lekker zeker op zo,n tropentreffen wij hebben volop met dikke jas bij het kampvuur gestaan en natuurlijk zondag tent in de regen ingepakt ,dus geniet nog even van de zon en tot gauw
    groetjes kees

• 11 Maart 2009 - 16:13

Wepsejantje:

zo zo cor lekker treffen gehad.en verstond je ook de muziek wat ze speelden,of was dat ook zo n gejengel zo als ze zingen,dan geniet nog maar effe van dat weertje daar
    gr wepsejantje

• 11 Maart 2009 - 17:30

Mike:

Hoi, El Capitein !
    Ziet er 'bloody good' uit !
    Blijf genieten van Cor ....

• 12 Maart 2009 - 09:43

Hoey:

ziet er wel tof uit .
    maar een ding hebben ze daar zeker niet. ??? een motor
    met zijspan. voor de rest
    is er op motor gebied van
    alles tezien.
    tot hesjes met club naam
    to. maar aan die danssemarietjes met hesjes te zien gaat het er softi aan to en de tentjes netjes in een rij.

is toch anders dan bij ons. daar pluurje je tent
    maar ergens neer en dan maar feesten.tot in de vroege morgen aan de vuur ton.

maar zo te zien staat cor onder bewaking van de thaise inter pol en de em e
    maar zijn wel wat klein en steif uitgevalen .maar verder wel angst aan jaagend ???
    maar dan moet je wel veel bier in je knar hebben en de aardbol voor een doedel zak aan zien.

maar verder is het er wel
    uit tehouden zo te zien
    maar het zal wel bijna teneinde lopen in thailand.
    dan kom je maar eens met je reisgenoot richting nederland .
    tot op een treffen.