mooie tuinen en de mekong - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu mooie tuinen en de mekong - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

mooie tuinen en de mekong

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

02 Februari 2010 | Thailand, Chiang Rai

Hallo
Nou we zijn vandaag weer een beetje verder getrokken eerst zijn we op aanraden van Cor naar het huis van de moeder van de koning geweest met haar prachtige aangelegde tuinen,nou daar kan een tuinman als mijn vader zijn hartje ophalen ,het is daar ene weelde van bloemen struiken en tuinarchitektuur een lust voor het oog ,daarna hebben we het huis bekeken dat helemaal van teakhout is ,uit respekt voor het koningshuis mag je er niet met een korte broek in dus moest m'n vader dezelfde broek aan als ik nou hij vond het maar niks,maar hij had geen keus ,stond hem trouwens koddig.
Daarna zijn we doorgereden naar de gouden triangle een beruchte smokkel route van vroeger en onderweg nog een dubieus eetkraampje aan gedaan.
Na een wandeltje in golden triangle en wat nodige foto's zijn we doorgereden naar Chiang Rai waar ik het resort van verleden jaar niet terug kon vinden en zodoende in een hotel dichter bij het centrum terecht kwam,een stuk luxer en nog goedkoper ook. De maaltijd hebben gegeten in een zaak die ik nog wist van mijn trip met Jan ,ongelofelijk 2 borden eten ,2 soorten vlees ,vis en een gebakken ei op witte rijst een bak soep en een cola en dat alles voor 1,50 euro.Morgen gaan we proberen een ritje op een olifant te maken en de rest relaxen we maar een beetje of we zien wel wat het verder word ,dat was het weer ik ga het weer proberen met de foto's ik hoop dat het deze keer lukt
Groetjes van Jansen en Jansen

  • 02 Februari 2010 - 15:02

    Cees :

    Je kunt wel zien dat het weinog kost 2 berichten ineens haha

  • 02 Februari 2010 - 15:40

    Yvon:

    Toch maar goed dat jij zo,n hoop kleding bij je heb . Kan me helemaal voorstellen hoe je vader zich voelde.Wat een boel beelden zeg, maar wel heel erg mooi
    Nu kijk uit morgen op die olifant en ben benieuwd naar de foto,s ervan

    Groetjes doeiiiiiii

  • 02 Februari 2010 - 18:12

    Pino:

    Jansen en Jansen
    Wat zie ik een badkamer waar de deur er nog in zit heb ik wel anders gezien ????
    Die hotel kamers zijn
    luxe deze reis Dat hebben wij wel eens anders meegemaakt.
    2 borden volgens mij wou jij die leeg eten .
    Meneer jansen die lange broek staat U goed.
    gr Maria Pino


  • 02 Februari 2010 - 20:31

    Whoopy:

    ha jansen en jansen
    ziet er mooi uit zeg die tuinen
    en ja ook weer zulke mooie beelden zoals elke keer weer zeg

    die broek kan best hoor vader jansen
    is natuurlijk wel ff wennen zo'n grote luier hihihi

    kus en knufs

  • 02 Februari 2010 - 23:25

    Cora:

    1.50 jemig en ik ma denken dat tjechie al goedkoop was :P

    nog heel veel plezier.. en kijk uit met die olifanten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 205284

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: