De olifantentour - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu De olifantentour - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

De olifantentour

Door: Dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

04 Februari 2010 | Thailand, Chiang Rai

hallo

Eindelijk was het dan vandaag zover we gingen een dagtour maken met daarbij een olifantenritje een stel tribe dorpen en een waterval bezichtigen. Het begon om 1000 toen we van het hotel opgehaald zouden worden .door de gids wat bleek het was een ladyboy nou net wat voor senior die moet van zulke zaken niks hebben .Van het hotel ging het naar een steiger waar we in een soort prauw met een staartmotor stappen en naar het elefantendorp werden gebracht de gids vertelde 100 uit en was zeeeeeer begaand met zijn twee hollandertjes ,de boottocht duurde 1 uur en was erg leuk en de omgeving was prachtig met onderweg nog div bouwprojektjes op de thaise manier .
Eenmaal bij de olifanten aangekomen een bakkie gedaan en toen een primitief dorp bekeken met vrouwtjes in klederdracht,maar eindelijk was het zover we konden opstijgen voor een rit op een olifant voor 2 uur, nou senior had het al gauw bekeken, dat vond hij maar niks langs die afgronden op zo,n stijl en smal pad en we waren nog geen kwartier op pad gelukkig kon ik het stuur overnemen en verzekerde hem als het te hard zou gaan dat ik de handrem aan zou trekken ,nou we moesten er wel om lachen maar het duurde toch even dat hij z'n rust gevonden had en was eigenlijk wel blij dat hij er na 2 uur af kon ,maar had het toch niet willen missen ,al was hij dan wel helemaal beurs van het geschommel.
Daarna zijn we naar de waterval gegaan en met recht waterval want ik sprong op een rots voor een mooie foto en gleed uit en lag er midden in nou en het was een mooie foto .
Daarna nog een paar van die inlander dorpen bezocht ,tjonge wat een armoe de pannen hingen gitzwart buiten en dan thuis maar klagen over een afwas machine ,voordat we het wisten waren we terug op weg naar het hotel en hadden we een fantastische dag achter de rug Morgen gaan we terug naar Chiang Mai en ontmoeten Cor En Surree daar weer voor het bloemenfeest maar dat horen jullie nog wel
Goetjes Jansen en Jansen

• 04 Februari 2010 - 14:26

Suree En Cor:

Nou het word tijd dat we weer terug gaan. Kees junior met een Ladyboy en Senior met twee van 100 datis niet goed !!!morge3n zien we elkaar weer. tot morgen

• 04 Februari 2010 - 16:04

Whoopy:

idd cor en suree
    cees jr zit zijn pa wel en beetje af te laten zien he
    idd eerst die broek een paar daag gelee
    nu weer een beurse ....
    dan nog langs ravijnen op een olifant
    lijkt hoger he op zo'n olifant
    en dan smeert hij zijn pa ook nog allerlei vrouwen aan
    pffff ga er maar snel heen hihihi
    succes ermee!!!!!!

dikke kus en knufs

• 04 Februari 2010 - 18:33

Madeleine:

Wat een avonturen zeg, Jansen kwadraat. Maar junior doe je een beetje rustig aan met je pa, hij moet nog een paar jaartjes mee :-)

• 04 Februari 2010 - 20:17

Greet En Tonny :

hoi jansen en jansen
    hier een bericht je uit de betuwe
    wat een mooie reis zijn jullie samen aan het maken de fotos zijn prachig en kan wel zien dat oude kees geniet van dit alles we blijven jullie volgen op de reis

• 04 Februari 2010 - 23:43

Yvon:

Haha wat een lekker wijfie heeft je pa.
    Trouwens jij ook hoor.
    Nu wordt het toch tijd voor thaise massage met die beurse billen van pa
    Ben dan wel benieuwd naar de foto,s

kus yvon