pattaya en Ko chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu pattaya en Ko chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

pattaya en Ko chang

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

14 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo
Gisteren zijn we aangekomen in de stad waar bijna iedereen wel eens van gehoord heeft namelijk Pattaya een overdrukke stad aan de kust waar tourisme op div manieren beleefd word het strandleven en het nachtleven met alle facetten vandien. Na het eten zijn we naar het strand gelopen waar we de wensballon voor Anna Maria opgelaten hebben in de hoop dat het zal helpen Daarna ben ik met m,n Pa door de stad heen gewandeld en hij vond het maar een drukke boel en kon sommige mannen niet begrijpen en kon er ook niet veel begrip voor op brengen dat een grijze senior daar met zo,n jonge bloem aan zijn arm liep ,maar dat gebeurd hier in dit land nu eenmaal en niemand stoort zich eraan.
Het toppunt van dit gebeuren bevindt zich op Walkingstreet waar een pluimage van allerlei dames en heren aan de man proberten te komen,een drukte van jewelste en een herrie tot en met want de ene disco probeert boven de muziek van de anderen uit te komen .Verder hebben we nog wat kramen nagesnuffeld maar dat lijkt een hopeloze bedoeling daar iets leuks en bruikbaar tussen te vinden. De volgende morgen na het ontbijt nog even naar het strand gelopen voor een paar foto's en toen op weg naar een eiland op 250 km van pattaya waar we eerst al een uur op de veerboot hebben gewacht in de snikhete zon eenmaal op het eiland wat info naar een slaapplaats gedaan bij boekings kantoortje op de kade nou daar werd je niet vrolijk van gewoon voor Thailand een vermogen maar gelukkig zelf gezocht en toch weer onder de 20 euro uitgepakt ,het is een mooi eiland wat we morgen natuurlijk verder gaan verkennen maar er zijn veel tourist van buiten azie ,dus dat maakt alles gelijk een stuk duurder, want de meeste zijn nooit in de rest van het land geweest en dan lijkt het best goedkoop ,je kan hier zelf europees eten krijgen ,nou mij niet gezien dat eet ikover een dag of 8 wel weer .De veerboot was ook een belevenis op zich die was al op leeftijd en Pa zei hij word door de verf bij elkaar gehouden ,maar we zijn toch zonder te zwemmen aan de overkant gekomen na 45 minuten varen en 9 euro armer onvorstelbaar 2 man en een auto denk maar eens wat zo,n reisje texel kost.
Met Cor gaat het ook goed die heb ik vanavond nog gebeld en bij hem is het ook zo heet en zweterig.
Dat was het weer zo'n beetje ik probeer weer wat foto's maar dat blijft hier een moeilijke bedoeling

Groetjes van Jansen en Jansen

• 14 Februari 2010 - 16:24

Arie En Loes:

Wij zien dat jullie je nog steeds goed vermaken.
    Moeder Marie komt trouw jullie's berichtjes lezen,ze kan nu af gaan tellen want 4 weken alleen is best wel lang.
    Geniet van de laatste week daar, en tot ziens.

• 14 Februari 2010 - 19:03

Whoopy:

das ff ineens heel iets anders ja
    maar jullie hebben het nog goed
    en daar gaat het om!!!!

• 15 Februari 2010 - 00:36

Yvon:

Ik zie jullie altijd maar eten. Zal wel tegenvallen als je weer thuis ben. Dan moet je het maar weer doen met wat ik voor je neus zet. Dus geniet er nog maar even lekker van.trouwens wat een lekker kontje had dat ????????????
    Doei groetjes van Ma en ikke xxxxxxx

• 16 Februari 2010 - 12:53

Cor:

Heeee !!! waar is mijn achtergrond ??