Walhalla voor motorrijders - Reisverslag uit Phrae, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Walhalla voor motorrijders - Reisverslag uit Phrae, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Walhalla voor motorrijders

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

03 Februari 2010 | Thailand, Phrae

Hallo allemaal,
Zondag vertrokken uit Chiang Mai eerste dag flink door gereden naar Phichit ongeveer 400 km. De volgende dag bij de familie van Soerie op bezoek geweest, eerst naar een tante waar we hartelijk werden ontvangen en naar de jonge varkens moesten komen kijken want die waren de nacht ervoor geboren. Toen naar de oudste tante die eerst niet meer wist wie Soerie was, maar na lang praten wist ze het weer. Daarna naar Petchabun gereden het zwitserland van Thailand, en dat is niet overdreven het is echt een walhalla voor motorrijders. De volgende dag hebben we een natuurpark bezocht en daar waren nog overblijfselen van de vietcong, ik heb daar nog in een gevangenis gezeten die toen gebruikt werd, nou ik zou het nog geen dag uithouden . Vandaag een stuwdam en een park, maar ook pakweg 100 km verkeerd gereden. En nu ga ik proberen een partij foto,s er op te zetten. groetjes Suree en Cor

• 03 Februari 2010 - 14:00

Cor Lanser:

Sorry, maar geen foto,s deze keer.

• 03 Februari 2010 - 14:08

Whoopy:

grappig zeg
    krijg net ook verslag van jansen en jansen binnen
    toch elke keer weer leuk om te volgen hoor
    alleen die weersverwachting aan de zijkant knijp ik af en toe mijn tenen samen
    het is hier nog steeds brrrrrrrr!!!!!
    en is het niet echt lekker toeren hier op den brommert!!!!
    des te meer moeten jullie er maar fijn van genieten

grtjs en dikke kus en knuf

• 03 Februari 2010 - 16:12

Pino:

He Cor en Suree
    Helaas geen foto.s dat is jammer ik had jou graag in de gevangenis gezien
    wij wachten wel op de foto,s
    gr Maria pino