bloemen en nog meer bloemen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu bloemen en nog meer bloemen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

bloemen en nog meer bloemen

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

06 Februari 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hallo
We zijn weer samen in chiang mai om het bloemenfestijn te bekijken Cor en Surree hebben een mooie motor rit van een 1600 km achter de rug en wij hebben ook wat rondgescharreld in het noorden maar zijn nu weer als groepje compleet .Gisteren wat in de stad gewandeld en natuurlijk op tijd eten en koffie en rondneuzen om wat voor thuis te vinden maar dat valt ook dit jaar niet mee er is genoeg maar niemand wilt zoiets hebben of krijgen .Na een behoorlijk vroeg ontbijt zijn we naar de brug gelopen waar de optocht langs komt ,nou ongelofelijk veel volk op de been en toen het zover aws dat de wagen langsreden niks te zien door de massa ,dus gauw van stek geruild en zowaar vonden we een straat waar je alles best goed kon zien en fotograveren, jammer dat er soms van die lomperds zijn die ineens voor je lens gaan staan maar dat hou je toch ,maar al met al toch genoeg mooie foto's gemaakt en een selectie kan ik op de site kwijt mijn excuus voor de thaise dames maar het is jammer dat ze allemaal zo lelijk zijn haha.De stroom van wagen duurde uren en het is gewoon niet te geloven
hoeveel mensen hier aan meegewerkt hebben om dit te verwezelijken ,er lopen er al duizenden mee laat staan hoeveel eraan gewerkt hebben en uit elke streek en stad is er een delegatie met klederdracht van dat oord het is gewoon prachtig om het uren langs voorbij te zien gaan ,
dus een zeeeeeeer geslaagde tip van Cor die het verleden jaar ook heeft meegemaakt.Vanavond heerlijk luxe gegeten een overheerlijke vis en het koste wel eits meer als gewoonlijk maar dubbel en dwars waard
Morgen gaan onze wegen weer uit elkaar wij gaan naar het berggebied en Cor en Surree gaan met de bus terug naar Roi ET Dat was het weer voor deze keer want de zaak gaat hier sluiten ik probeer gauw de foto's en ga naar de kamer
Tot de volgende keer
Groetjes van de thaigroep

• 06 Februari 2010 - 18:48

Yvonne :

Hoi
    Wat zit er nu in dat mandje. Lijkt wel een grote slak.Nu ik zie dat jullie je best amuseren.
    Het is daar beter dan hier.En bedankt fur die bloemen.

Groetjes

• 07 Februari 2010 - 10:43

Pino:

Jansen en Jansen
    De foto.s zijn super mooi
    Jansen wij verwachten dat jij dit jaar ook zulke mooie foto's maakt van het varend bloemen corso in het westland
    NU JIJ TOCH EEN NIEUWE HOBBY HEBT GEVONDEN.
    Ik zie dat Meneer Jansen het wel naar zijn zin heeft.
    PS jansen voor ons hoefje geen Kado's mee te nemen.
    Gr Maria en Pino

• 07 Februari 2010 - 17:52

Hoey:

ik zie dat je pijn aan de voeten hebt daar heb je snel een oplossing voor verzonnen ?? kijk kees een kom met vissen ik geloof dat die ook nooit gevoert worden dan zet ik ze wel aan het werk . dan mogen die mijn voeten wel even schoon knagen want van dat gewandel krijg je ook maar eelt op je poten en dat is voor die visjes wel happetjes.
    maar of dat gezond voor die visjes is ik denk van niet want als ik die ene vis met die fles op zijn rug die word nog kunsmatig in leven gehouwde en kijkt ook nog bleekjes die heeft zijn werk er allang op ziten .maar die ene klojo met dat bijenpak aan dat is zeker maja de homo ?? en nog een heel peleton met lapland dames en die witten monike en daar op volgen de kaal geplukte moniken verschil moet er zijn niet toch .ziet er goed uit die babecue met dat lekker vlees ik denk dat een hond heel hard voor bij rent hij zal de rem er echt niet op gooien want dan beschadigd hij zijn neus ??? verder ziet het erwel goed uit.