moeder wat is het heet !!! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu moeder wat is het heet !!! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

moeder wat is het heet !!!

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

13 Februari 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
FF een kort verslagje van de laatste dagen. En dat is niet veel omdat het op het moment te heet is om overdag wat te doen,alleen gisteren zijn we naar een rijstfestival geweest in een dorp hier vlakbij. En voor de rest lekker een boek lezen en me door Soerie laten verwennen. Want ze geeft een heerlijke massage en mijn nagels heeft ze ook gedaan. Vandaag zijn de feestelijkheden van het Chineese nieuwjaar begonnen en dat bestaat uit veel vuurwerk en eten.
Groetjes Suree en Cor

• 13 Februari 2010 - 11:44

Madeleine:

Goh Cor je bent kennelijk om op te eten :-)

• 13 Februari 2010 - 15:33

Hen En Bea:

Cor, wat is dat voor een raar beest, wat daar gebakken op dat bord ligt? Lijkt mij geen kip!

Groeten

Hen en Bea

• 13 Februari 2010 - 15:34

Hen En Bea:

Groeten

Hen en Bea

• 13 Februari 2010 - 18:11

Theo:

nou cor je kan weer door een ringetje gehaald worden .
    gr 020

• 14 Februari 2010 - 10:35

Cor:

Dat beest is een eend !!
    en smaakte goed.

• 15 Februari 2010 - 11:44

Caat:

genieten maar!!!!! Hier is het wit en koud dus....... groetekus