Together again - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Together again - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Together again

Door: dropshotje

Blijf op de hoogte en volg Cor

26 Januari 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo
Vandaag zijn we bij cor aangekomen die ons welkom heette en ons bij surree uitnodigde om koffie te drinken na wat bijgepraat te hebben zijn we naar de zwager van surree gegaan die een restaurant heeft en overheerlijk kan koken dus daar wil je graag bevriend mee zijn .Na de maaltijd zijn we naar het hotel gegaan waar cor een kamer voor ons gereserveerd had ,een plaatje van een spul compleet met zwembad Om 19.30 kwam hij ons ophalen om te gaan eten ,maar dat bleek meer vuurslikken te zijn want hij begon gelijk al met ik heb de 2 kezen de eerste dag al aan het huilen ,nou de tranen liepen over mn wangen zo pittig was het eten maar wel overheerlijk en surree zorgt natuurlijk dat alles tot in de puntjes verzorgd is .
Morgen gaan we in de buurt wat bezichtigen en de volgende dag gaan we met z'n viertjes naar het noorden
om daar de boel te verkennen
Mijn vader heeft het ook goed naar zijn zin en komt ook zijn daagjes goed door .Verder valt er nog weinig te melden maar dat komt vanzelf wel weer met zulke reisgenoten.
groetjes uit thailand

• 26 Januari 2010 - 16:46

Whoopy:

gezellie
    zo weer samen
    en ja ja de liefde van de man gaat door de maag he!!!!!
    have fun samen!!!!

dikke kus en knuf

• 26 Januari 2010 - 18:33

Wepsejantje:

heee ouwe lullen,jullie laten je wel bedienen door een jonger meid,maar suree kan dat wel,dus maak maar lol zo lang jullie nog samen zijn de rest horen en zien we wel,veel plezier daar,doei

• 26 Januari 2010 - 21:36

Hoey:

he die kees met pa die auto kun je toch mooi inruilen voor een driewieler met motor zo een met een parasol en een groot stuur met veel kleuren en een grote stoel achterop dat is toch iets wat bij je past . dat is daar wel tevinden .dan kan pa mooi alles overzien en dan kunje mooi gassen dan die cor met suree nog een dat lijkt mij nog eens een mooie toer ritten rijden.maar nog iets ander kees waar heb je het fototoestel ik zie geen foto,s alleen verhalen .hij is toch niet van de auto gevalen of zo ??? ik zie ze wel verschijnen.

• 26 Januari 2010 - 22:32

Cora:

ohh dus nog geen varkenskoppen :P

awel veel plezier!!!

• 27 Januari 2010 - 08:57

Pino:

jansen en Jansen.
    Eindelijk weer samen.
    Het gebeurd niet zo vaak dat die ene Jansen tranen krijgt.
    Of het moet van het lachen zijn
    gr pino en Maria