In en rond chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu In en rond chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

In en rond chiang Rai

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

03 Februari 2010 | Thailand, Chiang Rai

Hallo

Vandaag weer eens een rustig dagje eerst wat batterijen gekocht na het ontbijt en toen met de auto op zoek naar de olifanten een paar leuke foto's gemaakt van een landschap waar een rivier doorheen stroomt, wel olifanten gezien maar aan de andere kant van de rivier ,dus maar besloten om morgen een dagtour met gids te maken en de weg van de minste weerstand te nemen.Verder hebben we nog een waterval bezocht en ik wou naar een inlanderhuis in de jungle maar dat is natuurlijk onverharde weg maar daar was senior niet echt blij mee en zeker niet toen het zo stijl werd en we niet verder konden en ik achteruit terug moest zo'n 200 meter ,we zijn terug gereden naar de stad en hebben wat rond gelopen dadelijk gaan we de tour boeken en daarna weer wat eten en dan zit deze vakantie dag er ook weer op,morgen zet ik er weer wat foto's op want dan hoop ik te laten zien hoe Jansen en Jansen een olifant temmen. Cor zit hier 500 km vandaan maar alles gaat prima hij zit in heel mooi motor gebied ,hij noemde het klein zwitserland ,maar volgens mij ligt dat al in luxemburg
Dat was het weer voor vandaag
Excuus voor het soms dubbel plaatsen van de berichten maar dat ligt hier aan de kwaliteit van de computers en mijn ongeduld EN NIET AAN DE PRIJS MENEER BOOR
Groetjes Jansen en Jansen

• 03 Februari 2010 - 16:14

Pino:

Jansen en Jansen
    wij moeten maar wachten op de foto,s
    gr Maria en pino