twee maal prooi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu twee maal prooi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

twee maal prooi

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

19 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

hallo

Vandaag om half 6 op voor de lang verwachte reis naar de tijgertempel en een bezoek aan de flooting market,nou er kwam een keurig busje met alles erop en eraan ons op tijd ophalen en ging nog een adres langs om op te laden ,daarna reden we naar een benzinepomp en hoorde we dat we moesten overstappen in een iets grotere bus en gingen op stap naar de flooting market een toeristenmekka om niet goed van te worden en we konden daar overstappen in een boot en werden door wat kanalen naar de flootingmarkt gebracht waar de roofvogel in grote getalen op ons af vlogen en als een vlo in je pels zaten naar een uur mochten we daar gelukkig weer weg en verder op weg naar een cobra farm ook zonde van de tijd en toen het wat later in de dag werd was het niet om uit te houden in de bus en we moesten nog zo ver ,dus ik vroeg hoe het zat met de airco iedereen mopperde maar niemand zei wat tegen de gids en chaufeur ,toen we naeen lange rit een stop kregen met lunch ben ik naar de gids gestapt en mn beklag op mijn manier gedaan en hij kwam niet verder als sorry ,nou ik dacht dat ik ontplofte en rekende hem even voor wat de bus opbracht met 12 man en dat het een schande was dat het niet uit te houden was is de bus ,ik kwam schijnbaar zo duidelijk over dat we plaats mochten nemen in de andere bus en die airco werkte perfekt ,dus ik had het toch weer voor elkaar .Ik zal het verhaal morgen afmaken want we moeten stoppen de zaak gaat dicht ,sorry

  • 19 Februari 2009 - 15:33

    Kiri Sandra:

    ben benieuwd hoe het afloopt hahahahahah
    amuseer jullie nog even
    en geniet zeker nig even van de warmte want hier is het maar niks

    ik heb vandaag een modderbad gehad
    was uit gegleden net een baal hooi in de handen

    zo onder rocky door was wel fun
    thuis meteen in het warme bad hahahahaahah
    knuf greetzz sandra kiri

  • 19 Februari 2009 - 15:59

    Pino:

    Kees en ONTPLOFFEN DAT
    GEBEURD niet VAAAAAAAK
    HEEEEEEEEE KEES
    Ik hoop dat je in het vliegtuig geen kinder zitje krijgt.
    Een goede vlucht terug naar huis

  • 19 Februari 2009 - 18:39

    Yvon:

    spannend verhaal, komt bekend voor. hahahahaha

  • 19 Februari 2009 - 19:59

    Fighting (Brummerke):

    He Jantje en de anderen,
    Volgens mij hebben jullie een fantastische reis achter de rug. Ik weet hoe geweldig 't voelt want ik (samen met mijn vriendin) heb zelf ook al een aantal van dit soort motorreizen gemaakt. (Java, China, Z-Afrika). Binnenkort vetrekken wij naar Vietnam om ook daar het land van Noord naar zuid te verkennen mbv een Minsk schrik niet 125cc motorfiets. ook wij zijn te volgen via www.marjoarts2.waarbenjij.nu

    Wij wensen jullie verder een goede terugreis en zien elkaar wel weer op een of ander treffen.

    Groetjes Marjo Arts(mtc't Brummerke Boxmeer)

  • 20 Februari 2009 - 05:22

    Cor Lanser:

    Heejj Mannen,
    Ik heb de fotoruimte vol gemaakt, zie maar welke je eraf gooit.

    groetjes Suree en Cor

  • 23 Februari 2009 - 07:48

    Kluk:

    jij groot krijger zijn.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 205285

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: