weer terug - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu weer terug - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

weer terug

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

06 Februari 2009 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
We zijn net terug in Chiang mai en hebben de motor weer ingeleverd met alles bij elkaar 2000 km op de klok.
We blijven hier een paar dagen vanwege het flower festival. En dan gaan we met de bus naar Khon kaen en dan via Roi Et naar Pattaya waar we weer een motor huren om het zuiden te verkennen. De laatste dagen hebben we relaxt doorgebracht, met o.a. een zwavelbadje met thaise massage in een natuurpark en verder zijn we in een trainings centrum voor olifanten geweest. Vandaag zijn we naar een plaatsje geweest met veel handenarbeid o.a.papieren paraplu,s die dan weer beschidert worden. Het is hier echt een motorparadijs, als je tenminste de snelweg mijdt. Je gaat omhoog en omlaag met veel bochten en heel weinig verkeer. De benzine kost ongeveer twee kwartjes en met een motor die 1 op 25 rijd is het best om te doen. allemaal de groetjes van Suree en Cor

• 06 Februari 2009 - 09:48

Ce:

lekkerrrrrrrrrrrrr

• 06 Februari 2009 - 10:13

Whoopy:

gewldig zo'n badje en massage, mijn idee!!!hihi
    voor de rest is het daar mooi zeg!!!!
    nog veel fun in het zuiden
    kus en knuf

• 06 Februari 2009 - 10:15

Whoopy:

geweldig zo'n badje en massage, mijn idee!!!hihi
    voor de rest is het daar mooi zeg!!!!
    nog veel fun in het zuiden
    kus en knuf

• 06 Februari 2009 - 10:16

Whoopy:

ik weet niet wat er gebeurd is maar het staat er dus twee keer pfff

• 07 Februari 2009 - 09:13

Hoey:

he die cor.ik zie het er nog van komen dat je in een oranje comite pakje
    huis waarts keert met van die mooie slippers
    en oranje lake om .
    staat je goed denk ik.
    is een mooi pak als er
    er weer mora treffe is
    dan ben je alweer voorzien.
    dat leverd de eerst prijs op.
    wij zien het wel.