westen van Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu westen van Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

westen van Thailand

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

02 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

hallo allemaal,
We zijn nu weer in het westen van Thailand, gelukkig weer bergen en bochten. Ik ben nu voor de derde keer bij de bridge of the River Kwai geweest en hopelijk voor de laatste keer, maar ja Suree had het nog nooit gezien dus toch maar ff langs.
We zijn toen verder gereden en het barst hier van de toeristen, en dat kun je merken ook want de prijzen zijn hier verdubbeld. Alles komt hier voor de River Kwai en de vele watervallen en grotten, en doe hebben we vandaag dus ook gezien.
O ja bijna vergeten in een andere plaats zagen we een groep echte bikers, en na enig navragen bleek er in de buurt een motortreffen te zijn.
Maar echt duidelijk was het niet, dus hebben we besloten om de volgende dag maar te gaan, dus vroeg op en om 9 uur stonden we op het treffen, maar het was wel balen bijna iedereen was al naar huis. En het was een groot treffen van 3000 man. Degene die er nog waren hebben ons heel vriendelijk verwelkomd en na de nogige foto,s en t shirt zijn we weer verder gegaan, ze hebben ons ook nog een treffenlijst gegeven en misschien kunnen we er nog eentje meepikken. grtz Suree en Cor

• 02 Maart 2009 - 08:57

Sandra:

hallo daar,

hoop dat jullie nog een treffen kunnen meepakken

verder wens ik jullie nog veel plezier toe

groetjes sandra en kiri

• 02 Maart 2009 - 10:03

Bart:

Graag nooit meer van die "pikante" foto's van Cor,...
    (Ik zat net een boterhammetje te eten, en dan vergaat je eetlust snel...)

• 02 Maart 2009 - 11:00

Club Eikel:

groetjes ,geniet verder,mies je cora niet?

• 02 Maart 2009 - 14:31

Dropshot:

hallo
    Ik weet niet wat er met jou aan de hand is maar schijnbaar heb je te veel zon gehad want dit is toch te gek een volwassen vent in een luier. Nog veel plezier en mooie ritten in het berglandschap
    gr kees

• 03 Maart 2009 - 11:17

Antonio:

Nou, zo te zien heeft Cor er schijt aan...

• 03 Maart 2009 - 21:42

Wepsejantje:

tja cor ik weet niet wat jou overkomt.ik hoord kastelen ,cowboys en dan die foto lijkt wel of je niet meer in thailand bent.kees bij mij deed de zon niks goeds,maar bij cor tjonge ik weet het niet meer