toch nog een ongelukje - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu toch nog een ongelukje - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

toch nog een ongelukje

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

08 Maart 2009 | Thailand, Pattaya

Hallo allemaal,
Ja de reisverzekering zal er niet blij mee zijn, maar toch nog een ongelukje. De baal achterop mijn motor was gaan schuiven met het gevolg dat hij op de uitlaat hing, verschillende automobillisten haddden al geseind naar Suree maar die dacht dat het op mijn rijstijl sloeg. Maar toen we stopte om de weg te vragen stond de hele baal in de fik, achteraf viel het nog mee, alleen een oude motorjas.slippers,zwembroek en een korte broek. en de baal natuurlijk. Alles toch weer achterop gekregen en naar het hotel vlakbij het treffen op 7 maart dus !!! Het was best wel een groot treffen maar toch iets anders als bij ons, een heleboel eten natuurlijk en de buitenlanders drinken bier en de thaise drinken water of cola sommige met wishky erin.
De motoren zijn meestal tweedehands en opgeknapt, zo kwam ik er achter dat de Honda die ik gehuurd had 22 jaar oud was, maar wel in goede conditie. We hebben de motor net ingeleverd en de rest van de dagen gaan we de toerist uithangen. grtz Suree en Cor

• 08 Maart 2009 - 08:00

Whoopy:

wat een pech zeg!!
    ik vind het toch knap hoe jij het elke keer weer voor elkaar krijgt om de verzekering weer wat euries lichter weet te maken hahahahahaha!!!!
    watch him suvee! he is dangerous!!! hihihi!!!it looks like he breaks down every car or motorcycle he lays his hands on!!!!
    maar voor de rest van de holiday nog veel fun!!!

kus en knufs

• 08 Maart 2009 - 10:23

Hoey:

he cor je kan het wel vertellen dat je op het treffen bent geweest maar waar zijn die foto,s
    en wat voor een kaprijolen haalen ze daar uit ???.
    doen ze daar niet aan bantje klap en wieli en wie heeft de dikste reed
    en daar boven op nog wat harde muziek en bollen kijken .dan had je die lui toch nog wat westers
    kunnen leren.maar ja je hebt doch nog een stunt uit gehaald en dat is baaltje fik en dat met een rijdende motor zal je vriendin het wel warm gehad hebben.dat is nog eens een westerse stunt.
    dat kan alleen een mora lid klaar spelen.
    ga zo door en wij lezen het wel.

• 08 Maart 2009 - 17:14

Dropshot:

hallo

Vanzelfsprekend begrijpen nu de trouwe lezer na al jouw stunten en ongelukjes en verloren zaken waarom ik verleden jaar elke keer als we op vakantie gingen 50 euro in de week van je dochter kreeg om op haar pappie te passen .
    Nog veel plezier en geniet de laatste daagjes in dat heerlijke warme land ,want hier is het motor rijden weer een wedstrijd met het klimaat. Doe Suree de groetjes van me en tot gauw ,groetjes kees