Eerste valpartij - Reisverslag uit Nakhon Pathom, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Eerste valpartij - Reisverslag uit Nakhon Pathom, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Eerste valpartij

Door: mr president

Blijf op de hoogte en volg Cor

04 Maart 2009 | Thailand, Nakhon Pathom

Hallo allemaal,
Ja hoor de eerste valpartij.
Tegen een steile berg omkeren is dus stom daar ben ik nu ook achter gekomen, en ook dat een Africa twin zwaar is om op te tillen, gelukkig hebben we samen het ding weer overeing gekregen en de schade viel gelukkig mee. We zijn nu op weg naar Chonburi waar we 7 febr moeten zijn voor het treffen. Het begint steeds warmer te worden alleen s,avonds is het lekker. grtz Suree en Cor

• 04 Maart 2009 - 15:40

Dropshot:

hallo

Cor toch, nou hebben we alle drie liggen rollen met de motor wel tof dat je solidair blijf ,maar kijk nou een beetje uit en veel plezier op je eerste tropische treffen
    gr. kees

• 04 Maart 2009 - 21:17

Edje Klep:

hallo cor en suree

7 febr treffen terug de tijd in
    maar veel plezier daar op treffen
    nodig ze maar uit op ons treffen

• 05 Maart 2009 - 05:43

Laura:

De Dementie treed in, 7 febr. terwijl je bericht schrijft op 4 maart. Èn dan je grote luier die je aan wilde hahaha, moet niet gekker worden met je Cor.
    Blijf je wel goed uitkijken daar, valpartijen lees ik niet graag.
    Nog heel veel plezier en een goed treffen toegewenst, Groetjesssssss van Erik & Laura

• 05 Maart 2009 - 06:58

Pino:

Cor kijk je Uit

• 05 Maart 2009 - 09:47

Caat!:

Heej Cor Heb je je armbandje bij je?? Helpt trouwens alleen tegen ongeluk niet tegen dementie of zo..! Veel geluk en heel veel fun daaro! XXX

• 05 Maart 2009 - 12:26

Wepsejantje:

cor is er geen reportage van gemaakt hoe de motor op de grond lag,ik geloof er dus niks van.maar als alles goed is verlopen goede reis verder

• 05 Maart 2009 - 18:57

Hoey:

he die cor die kan er
    wat van
    wel zwaar zoon motor berg op en dan snel naar
    benede maar wel achteruit en je spierballen worden dan op de proef gestelt .
    maar zijn net niet terk genoeg ????
    weer wat geleert???
    dus je bent nooit te oud
    om te leren.
    maar als je het treffen
    bij gaat wonen schiet eens een heel zooitje foto,s en een groot ver haal er bij.
    wij lezen het wel.
    maar moeten we nog een jaar wachten of is het
    7 maart en niet febr ??
    of loopt bij jauw de vacantie ook al achteruit.
    goetjes hoey en ingrid
    geniet er maar goet van