vervolg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

20 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Na de confrontatie met de gids hebben we onze weg vervolgd in een heerlijke airco gekoelde bus ,terwijl de rest van ons gezelligschap een beetje sip in de andere bus moest blijven maar ja die klaagden alleen tegen elkaar en deden verder niks.
We kwamen bij de volgende attraktie aan de bridge over river kwai ,maar daar waren we verleden jaar al geweest en wisten dat het de moeite van het langs gaan niet waard was maar de rest net als wij verleden jaar erg benieuwd,en vonden achteraf net als wij dat het een toeristen attraktie is geworden maar de echte gruwelijkheden die daar plaats hebben gevonden ,worden nu benut om geld van de toeristen los te kloppen
Dus eindelijk op weg naar de tijgertempel waar we voor het mooi veels te laat aankwamen ,maar wel leuke foto,s hebben gemaakt,maar van de tempel zelf niks hebben gezien maar dat bleek schijnbaar ook niet veel te zijn het draait meer om die tijgers. Toen nog drie en half uur in de bus in die bus gezeten om terug te komen ,waar jan en ik gelukkig de meeste tijd van hebben geslapen .
We zijn netjes voor hotel afgezet dat was het dan weer voor dag ,waar eigenlijk maar 1 man tevreden van was en dat was de thai die hier knap geld aan verdien ,dus dat is de laatste keer dat wij in bangkok langer zijn als de uitgang van het vliegveld en dan gelijk door naar betere oorden .
We zitten nu in een winkelcentrum om wanhopig te proberen om iets zinnigs te kopen als souvenier want al wat we deze vakantie hebben gezien waren van die pruldingen waar je niemand blij mee maakt.
Dit was het weer voor deze vakantie bedankt voor de reakties en tot gauw
groetjes van jan en kees

• 20 Februari 2009 - 09:28

Whoopy:

jammer dat het zo tegen viel!!!!
    maar ja de rest van de vakantie was wel te gek en ook om te volgen
    thanks guys!!!!
    Een fijne trugreis en tot snel!!!

kus en knufs

• 20 Februari 2009 - 12:39

Antonio:

In elk geval wel die grote poezen geaaid bij de Essokerk.
    Tja en aan alles komt helaas een eind. Was leuk om jullie weer te volgen.
    Goede terugreis en tot ziens in NL. (Oh ja..., regenjassen bij jullie?)

• 21 Februari 2009 - 07:37

Hoey:

he jongens dat is nog eens poesjes knuffelen.
    en die kees die krijgt er maar geen genoeg van.
    ik denk dat het volgende beroep van kees een knuffel poesen therapie
    praktijk is .
    voor je angste te overwinen.
    en die jan heeft zijn beroep ook gemist.
    hij voelt zich wel thuis
    op die lok en kees als
    kole schepper en jan aan het roer en kijkent met de neus in de wint of er geen koeien op het spoor staan en dan maar aan die
    luchthoorn trekken en die jan maar kole scheppen tot het zweet je in schoene staat anders gaat de stoom van de ketel en komt de lok niet voort .
    maar nog even en de werkelijke droomen zijn weer voor bij en kun je
    weer gaan werken aan de balken allende weer op rij te krijgen.
    anders zijn er geen sentjes voor het volgende
    jaar. kom goed thuis ik zie julli wel weer ergens
    op het treffen.

• 21 Februari 2009 - 08:36

Antonio:

En ons Cor is okk zonne pechvogel. Zit'tie daar heulemaal in Thailand daar.
    Kan'tie vanavond nie naar BEF-goes-subzero nie.

• 23 Februari 2009 - 07:41

Kluk.:

waanzinnig die foto`s weer,thankssss,kreeg laatst nog een mooie powerpoint over die tempel met tijgers,nu zijn jullie daar ,toeval bestaat niet....klukkerdekluk