Zwitserleven gevoel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Zwitserleven gevoel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Zwitserleven gevoel

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

20 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Na een relaxte reis zijn we nu op een Bounty eiland aangeland.
Ik kan mij nu voorstellen wat voor een gevoel het is als je de staatsloterij gewonnen hebt. Ik wil jullie niet jaloers maken maar, we zitten hier echt in paradijs.Rijdend langs de kust met een lekker zee briesje, af en toe een stop voor een verfrissend drankje en s,avonds met een biertje aan het strand. Alleen verlang ik hier naar de 250 cc, want gisteren hebben we een ritje gemaakt dat ik niet snel zal vergeten, het begon mooi, mooie weg met veel bochten maar toen ging het steil omhoog met haarspeldbochten, dus je moest flink het gas erop houden, maar ook niet teveel want dan vloog je de bocht uit het ravijn in, maar ook weer niet te langzaam want dan kon je het evenwicht niet bewaren en zou je ook het ravijn in duiken, dus jullie begrijpen dat ik het schuim tussen mijn billen had staan. Maar dat was nog niet het ergste, op een gegeven moment werd de weg smaller en smaller, en daarna geen asfalt meer en omdraaien was ook geen optie want het was veel te steil, gelukkig opeens weer asfalt maar niet breder dan een fietspad en weer super steil dus vol gas naar boven en opeens verschijnt daar een auto, ik wist niet wat ik moest doen, en mijnhart zei ook niet veel meer, ik kon niet remmen want dat viel ik naar beneden, en op het moment dat ik toch maar wilde remmen kroop de auto zover mogelijk naar rechts dus ik vol gas en gelukkig bleef we overeind. Gelukkig had Suree niet echt door wat voor een hachelijk moment het was en bleef rustig zitten.
Vandaag de andere kant geprobeerd hier meer asfalt maar nog steeds super steil en bochtig. Je kunt het eiland niet helemaal rondrijden zodat je beide zijden heen en terug moet. Daarom hebben we maar een extra nachtje geboekt in ons 3 sterren hotel (niet echt)maar het kost ook maar 6 euro en is wel heel romantisch aan zee. Grtz Suree en Cor

  • 20 Februari 2009 - 09:07

    Klaas. P:

    Hé Cor, met een zijspancombinatie gaat het een stuk gemakkelijker en val je niet zo maar.
    Nog veel succes met je trip.

  • 21 Februari 2009 - 02:11

    Whoopy:

    lieve lieve lieve cor
    Hoezo zouden we hier nou jaloers op worden!!!??

    dikke kus en knuf!!

  • 23 Februari 2009 - 07:46

    Kluk:

    ha blanke broeder....gaat waanzinnig goed met je zo te zien....kom je nog wel terug naar hollandica?greetingszzzzzz rooie broeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 205270

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: