de luxe busreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu de luxe busreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

de luxe busreis

Door: dropshot

Blijf op de hoogte en volg Cor

18 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

hallo

Nou de busreis duurde wel lang maar zoveel luxe heb ik nog nooit meegemaakt in een bus en dat voor 11 euro p.p voor bijna 800 km.
De stoelen waren bijna 2 maal zo breed als in het vliegtuig en er zat een massage meganisme in dus we kwamen allebei met geklutste eieren de bus uit ,dus daarover niks te klagen ,ik wou dat ik zo kon zitten in het vliegtuig , zelfs werd er onderweg gestopt voor de lunch en allemaal inclucief,jan heeft zelfs nog even achter het stuur gezeten alleen mocht hij geen proefritje maken .Eenmaal aangekomen in bangkok zijn we maar naar toerist informatie gegaan en onze plannen uitgelegd waarop de man een pasklaar plan voor ons uitwerkte met de flooting markt de tijgertempel river kwai brigde en drie overnachtingen ,dus die zorg was ook opgelost,dan kunnen we de vrijdag naar eigen wens invullen.
Hij heeft voor ons een hotel in dowtown geboekt en we hebben net ons wandeltje gemaakt nou de buurt slaat alle fantasie het lijkt me nog gevaarlijker als de beruchte kruiskade in rotterdam en loopt zoveel gespuis op straat en de buurt is zo verpaupert dat de honden er geen brood van lusten ,maar aan dit te zien hebben we ook dit weer overleefd ik zal er foto,s van maken maar die kunnen de realiteit nauwelijks weergeven ,en de ratten zijn ook weer aanwezig of dat het huisdieren zijn die er bij horen .
Maar ondanks dit alles smaakte het eten goed en koste ook hier 3 keer niks,we gaan zo maar eens slapen want we worden morgen 6.45 opgehaald voor onze toer .
Hopelijk is de tempel zoals jan verwacht had wamt hij heeft het er elke weer over ,volgens mij droomt hij er van om een tijger te aaien ,hopelijk kost het hem geen arm maar ik beloof dat ik er in dat geval er goede foto,s van zal maken.
Dat was hem weer tot het volgende berichtje en anders totin holland
groetjes uit stinky bangkok

  • 18 Februari 2009 - 15:02

    Whoopy:

    Toppie zeg zo goed zijn de busreizen hier zelfs niet!!!
    En die tijgertempel heb ik wel es een reportage van gezien en is schijnbaar echt bijzonder!!!
    fijn nog ff genieten van de laatste dagen !!!!
    met veel zonneschijn en warmte, geniet er nog maar effe van!!!
    tot snel!

  • 18 Februari 2009 - 15:10

    Manmanman:

    Hela kees Jan Cor,

    Ik geloof dat jullie weer een mooie en avontuurlijke motor-rit kunnen bijschrijven op jullie lijstje.
    Bedankt voor al die zever-verhalen, kunnen wij hier thuis ook een beetje de Thaise cultuur meesnuiven en ervan genieten dat jullie zo genieten. "bibe la bida" is het niet.
    Cor voor jou nog een paar fijne romantische laatste weken, tenminste als je nog terug..... nee, je moet toch maar even terugkomen.
    Doe het rustig aan, hier is het ook niet alles, fijne en relaxte terugreis voor Kees Jan.
    Hasta pronto,
    Lorenso (mee dieje'n BM-Nee, hij doet niet altijd wat ie moet doen)

  • 18 Februari 2009 - 17:28

    Laura:

    Heeee, vakantiemannen!
    Zijn weer verhalen bij die een flinke grijns bij me op het gezicht heeft weten te toveren.
    Lol hoor, maar laat die avonturen toch graag aan jullie over daar.
    Maar euhhhh neem effe zo'n stoel uit die bus mee terug!
    Zet ik Erik d'r wel in ,krijgt mijn hand ook een keer rust hahaha. dikke kussss en felicitaties nog voor Jan. Groetjes van Erik & Laura

  • 18 Februari 2009 - 18:47

    Renata:

    ohhh past zo een stoel ook in mijn auto???heerlijk dat jullie genoten hebben ervan.Tygertempel zou geweldig zijn dus ben benieuwd daar bij de monniken....Geniet nog van jullie laatste warme dagen daar
    groetjes
    liefs renata jore en sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Wij zijn drie wat oudere motorrijders, maar zo gek als een deur. Wij zijn voig jaar naar Thailand geweest en Kees en Cor hebben de Dominator-tour gedaan. En in 2007 hebben we de Oostbloktour gedaan, en nu gaan we weer naar Thailand. We zijn weer van plan om daar motors te huren. Alleen gaat Cor 18 jan en Kees en Jan 23 jan. Cor gaat voor twee maanden en Kees en Jan gaan een maand. We houden Jullie op hoogte groetjes Kees Jan en Cor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 205278

Voorgaande reizen:

11 December 2009 - 13 Maart 2010

Thailand & Laos

18 Januari 2009 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: